Een dagje helemaal niks.. - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Een dagje helemaal niks.. - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Een dagje helemaal niks..

Blijf op de hoogte en volg Anne

18 Augustus 2014 | Canada, Chilliwack

Een dagje helemaal niks doen is ook best lekker. Ik heb de laatste tijd zoveel gedaan dat ik kapot ben. In de ochtend heb ik mijn tas gepakt omdat ik morgen naar Nicole ga. Overdag moest de auto naar de garage omdat hij een lekke band had. We moesten 30 minuten wachten dus op naar Tim Hortens. Een Canadees bedrijf met de heerlijkste donuts.

Toen we weer thuis kwamen had Reed salade gemaakt. We hebben gegeten, mijn boek gelezen, in de zon gelegen en een domme film gekeken.

's Avonds stond de grote voetbalwedstrijd op het programma. Johan, Leo en Reed stonden er klaar voor. We hebben knetter hard verloren maar we zijn wel van 9-0 achter naar 10-6 gekomen.

Heerlijk rustig dagje genieten.

• 21 Augustus 2014 - 20:24

Carla:

En jij maar zeggen dat je zo gezond eet.....