Twee dagen in 1 - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Twee dagen in 1 - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Twee dagen in 1

Blijf op de hoogte en volg Anne

27 Augustus 2014 | Canada, Chilliwack

Ik schrijf vandaag een blog voor twee dagen omdat allebei de dagen erg op elkaar leken.
Beide dagen zijn we naar een lake geweest. Eerst Cultus lake en de dag erna Harrison lake. Allebei de meren zijn erg verschillend van elkaar. Ik was bij allebei al eerder geweest maar op andere plekken wat dan totaal weer niet lijkt op deze. We zijn ook naar een waterval geweest. Erg hoog dus we moesten eerst een stukje lopen. Super mooi waar we ook leuke foto' s hebben gemaakt. De ene avond hadden we een beautynight wat uiteindelijk meer gewoon praten was en de andere avond ben ik samen met Savannah naar de film Lucy geweest. Dit was in de 'luxe' bioscoop. Heerlijke stoelen. De film ging wel. Ik had er meer van verwacht door alle reclame in Nl.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Chilliwack

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2014

Let's go to Americaaa or .... not

27 Augustus 2014

Twee dagen in 1

26 Augustus 2014

Beautiful beach day

25 Augustus 2014

Cinemaaaaa

24 Augustus 2014

Shoppen en voetballen
Anne

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 5339

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: