Twee dagen in 1 - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Twee dagen in 1 - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Twee dagen in 1

Blijf op de hoogte en volg Anne

27 Augustus 2014 | Canada, Chilliwack

Ik schrijf vandaag een blog voor twee dagen omdat allebei de dagen erg op elkaar leken.
Beide dagen zijn we naar een lake geweest. Eerst Cultus lake en de dag erna Harrison lake. Allebei de meren zijn erg verschillend van elkaar. Ik was bij allebei al eerder geweest maar op andere plekken wat dan totaal weer niet lijkt op deze. We zijn ook naar een waterval geweest. Erg hoog dus we moesten eerst een stukje lopen. Super mooi waar we ook leuke foto' s hebben gemaakt. De ene avond hadden we een beautynight wat uiteindelijk meer gewoon praten was en de andere avond ben ik samen met Savannah naar de film Lucy geweest. Dit was in de 'luxe' bioscoop. Heerlijke stoelen. De film ging wel. Ik had er meer van verwacht door alle reclame in Nl.