Cinemaaaaa - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Cinemaaaaa - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Cinemaaaaa

Blijf op de hoogte en volg Anne

25 Augustus 2014 | Canada, Chilliwack

Het enige wat ik de hele dag heb gedaan is in de bioscoop gezeten. Belachelijk! We zijn naar 22 jumpstreet en Melifecent geweest. Toffe films. Twee films vier bucks, kost helemaal niks! De bioscoop is zo goedkoop omdat het een oude is. Comfort is niet het beste maar het is prima te doen.

Voor het avondeten heeft Becky twee gigantische Zalmen gemaakt. Zoals wij die niet hebben. Helaas lust ik het niet maar het zag er geweldig uit!

's Avonds... Ik durf het haast niet te zeggen.. Heb ik een film gekeken. Iedereen, behalve Savannah, was naar de voetbal dus wij hebben lekker een avondje niks gedaan, vrouwenfilms gekeken en een bak ijs gegeten. Top avond, niet?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Chilliwack

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2014

Let's go to Americaaa or .... not

27 Augustus 2014

Twee dagen in 1

26 Augustus 2014

Beautiful beach day

25 Augustus 2014

Cinemaaaaa

24 Augustus 2014

Shoppen en voetballen
Anne

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 5343

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: