What do you do when you are in Canada.... going t - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu What do you do when you are in Canada.... going t - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

What do you do when you are in Canada.... going t

Blijf op de hoogte en volg Anne

17 Augustus 2014 | Canada, Chilliwack

Vroeg, vroeg, vroeg word ik wakker omdat Johan naar zijn werk moet. We moeten nog een plan maken om die dag te doen. Savannah wil graag naar the gym en kan daarna pas wat doen. De rest is allemaal druk of aan het werk dus ik ga maar mee naar de sportschool. In Nederland al 4 maanden niet geweest en dan ga ik even aan de andere kant van de wereld.

Na al de oefeningen die we gedaan hebben rijden we rechtstreeks naar de Starbucks en de supermarkt, tijd voor lunch! We maken lunch om mee te nemen naar the lake.

Wat is het mooi bij zo'n meer! Het meer is 41 km lang en ijskoud maar het was super mooi. We hebben daar heel lang gelegen en een boekje gelezen. Onderweg naar huis bedachten we wat we konden doen voor eten. Uiteindelijk gingen we met ze allen eten en meteen daarna Reed ophalen van het airport. We zijn met ze allen ijsjes gaan eten en daarna was iedereen super moe. Veel gedaan in een dagje.