Beautiful beach day - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Beautiful beach day - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Beautiful beach day

Blijf op de hoogte en volg Anne

26 Augustus 2014 | Canada, Chilliwack

In de ochtend was ik zo trots op mezelf ik ben alleen naar de supermarkt gegaan en niet eens verdwaald. Alles lijkt hier op elkaar en het is nog wel een stukje lopen. Ik heb een doos cinnabon gekocht en snoepjes. Alles in de supermarkt is hier vrij prijzig.

We zijn daarna naar het strand: Caltus lake gereden. Het was 33 graden, bloedheet. Zonnen en zwemmen in het meer. We moesten om zes uur terug zijn omdat er vrienden van de familie kwamen eten. Becky had heerlijke lasagne gemaakt en brouwnies. Beste brouwnies die ik ooit heb gehad.

We zouden 's avonds een beauty night doen. Dit is er niet van gekomen. Ik heb een slushie gehaald en we hadden allemaal te veel gedronken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Chilliwack

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2014

Let's go to Americaaa or .... not

27 Augustus 2014

Twee dagen in 1

26 Augustus 2014

Beautiful beach day

25 Augustus 2014

Cinemaaaaa

24 Augustus 2014

Shoppen en voetballen
Anne

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 5366

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: