In Canada Day 1: Stanley park - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu In Canada Day 1: Stanley park - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

In Canada Day 1: Stanley park

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

11 Augustus 2014 | Canada, Vancouver

Hallo allemaal!

Ik heb besloten om een blogg bij te gaan houden over wat ik hier allemaal doe. Gisteren, zondag, ben ik vroeg opgestaan om de laatste dingen in te pakken. Ik was super zenuwachtig en hoopte dat alles goed zou gaan. Erik en Marleen haalde mij op en brachten mij naar Schiphol. Ik moest al snel door naar de gate dus moest afscheid nemen. Bij de gate heb ik lang moeten wachten, ik heb ondertussen met Lisa gepraat. De vlucht ging eigenlijk best wel snel en Cheyenne haalde mij op van het AirPort. We hebben de skytrain naar haar huis genomen waar we eigenlijk vrij snel iets gingen eten. Om half acht werden we opgehaald om te gaan voetballen. Ik was erg moe maar de mensen uit het team waren erg aardig. In de tweede helft mocht ik het veld in. We stonden 1-0 voor. Mijn schoenen waren te klein, ik was al wakker voor 24 uur en kreeg mijn benen niet meer vooruit, maar..... Uiteindelijk wonnen we met 4-1! Ik werd naar huis gebracht terwijl Cheyenne mee ging naar de KFC. Te moe om te slapen..

De volgende dag was ik wakker om 06:00! Wat een nare jetlag. Ik ben in mijn boek gaan lezen en heb een douche genomen. Rond 10 uur zijn we naar Vancouver vertrokken. We zijn door de stad naar Stanleypark gelopen. Eerst hebben we Vancouver aquarium bezocht. De pinguïns waren super schattig en we hebben een gafe 4D-show gezien. Hierna zijn we fietsen gaan huren om door het park te fietsen. Het was te gek, mooie uitzichten, geur van de oceaan, strand en een heerlijk zonnetje. Er waren super stoere totempalen, een giga brug en een mooi strand. Daar zijn we uiteindelijk beland. Naar het strand hebben we de fietsen weer terug gebracht en zijn naar een restaurant gegaan waar ik fish&chips heb gehad. We waren zo moe van de hele dag dat we snel naar huis zijn gegaan.

Ik ga proberen een verhaaltje te maken van elke dag die ik hier meemaak maar ik weet niet of dat lukt.

Dikke kus vanuit Canada!

  • 12 Augustus 2014 - 17:41

    Tineke Evers:

    Nou Ann dat vind ik al best veel wat je gedaan hebt.Leuk om te lezen.Zal wel lukken elke dag schrijven.Leuke dag weer morgen,plaats ook wat foto's er bij als je kunt. by by Kus 10

  • 12 Augustus 2014 - 18:28

    Wilma:

    Fijn dat je reis snel was verlopen. En je hebt al leuke dingen gedaan. dis Ik zeg Nog veel meer plezier maken. xxx

  • 12 Augustus 2014 - 20:08

    Carla:

    Hey wat Leuk om je zo te kunnen volgen. Een het klinkt allemaal zo leuk.wij zitten op een camping in de buurt van Bilbao en we hebben het goed naar onze zin. Morgen mijn laatste pillendag en dan mag ik eindelijk aan de sangria. Het water komt me ondertussen mijn neus uit. Maak plezier Anne. Je verdient het. Dikke kus mam

  • 12 Augustus 2014 - 20:09

    Carla:

    Hey wat Leuk om je zo te kunnen volgen. Een het klinkt allemaal zo leuk.wij zitten op een camping in de buurt van Bilbao en we hebben het goed naar onze zin. Morgen mijn laatste pillendag en dan mag ik eindelijk aan de sangria. Het water komt me ondertussen mijn neus uit. Maak plezier Anne. Je verdient het. Dikke kus mam

  • 13 Augustus 2014 - 00:16

    Maureen :

    Helemaal te gek! Mooi dat je deze bijzondere reis maakt. Je zal er voor altijd verlangend aan terugdenken. De blog ligt vast voor de eeuwigheid. Geniet elke dag opnieuw, want de tijd gaat sneller dan je wilt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2014

Let's go to Americaaa or .... not

27 Augustus 2014

Twee dagen in 1

26 Augustus 2014

Beautiful beach day

25 Augustus 2014

Cinemaaaaa

24 Augustus 2014

Shoppen en voetballen
Anne

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 5362

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: