Roadtrip with Nicole - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Roadtrip with Nicole - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Roadtrip with Nicole

Blijf op de hoogte en volg Anne

21 Augustus 2014 | Canada, Chilliwack

Roadtrip! En we hebben niet eens veel foto's gemaakt! Vandaag was het alweer zover om terug naar Chilliwack te gaan. Ik vind dit super jammer omdat ik Nicole niet zo lang kon zien. We hebben nog even bij haar thuis gezeten. Iedereen doei gezegd en onderweg. Eerst stoppen bij de bank en de supermarkt voor eten bij onze picknick. Met een tas vol eten gaan we op weg. Hard rijden en de muziek vol uit met de ramen open. Lekker picknicken en goede gesprekken. Weer in Chilliwack heb ik een film gekeken, gegeten en samen met Johan en Jessica een andere film gekeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Chilliwack

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2014

Let's go to Americaaa or .... not

27 Augustus 2014

Twee dagen in 1

26 Augustus 2014

Beautiful beach day

25 Augustus 2014

Cinemaaaaa

24 Augustus 2014

Shoppen en voetballen
Anne

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 5348

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: