Kangaroo, friends and dinner - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Kangaroo, friends and dinner - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Kangaroo, friends and dinner

Blijf op de hoogte en volg Anne

20 Augustus 2014 | Canada, Chilliwack

Dit verslag heb ik gisterenavond al helemaal geschreven maar op de een of andere manier is er iets niet goed gegaan waardoor alles verwijderd was. Met Nicole opstaan was super, mijn vriendinnetje in 1 jaar twee keer zien was top! We zijn rustig gestart met ontbijt en een aflevering House.

Wat is er te doen in Kelowna? We zijn naar een Kangaroo farm geweest wat super schattig was. Ik heb een baby'tje van 3 maanden vastgehouden! Next stop: the Mall. Shoppen! Eigenlijk was er weinig aan omdat er niet veel leuke winkels waren. We hebben eten gehaald en wouden dit op het strand opeten alleen het begon te regenen. Nicole werd gebeld dat ze thuis iets moest doen dus op weg naar haar huis. Ze woont prachtig. Een huis midden in de bossen met allemaal glazen wanden en een zwembad in de tuin. Dat geregeld te hebben vertelde haar moeder waar we heen moesten.

Omdat ik in Zuid-Afrika auto heb gereden, waar het niet mocht, wou ik dat hier ook. Continent nummer drie waar ik zelf reed! We hebben veel wijnmakerijen bezocht. Elke locatie had een schitterend uitzicht op het meer en we zijn zelf op een huwelijk geweest. Wijnproeven hoort hier natuurlijk ook bij. Het plan was om hierna uit te gaan eten met Nicole haar nicht omdat die bijna jarig was. We zijn naar dé plek in Kelowna geweest. Heerlijk gegeten naast het meer. 's Avonds hebben we de film afgekeken waar we aan waren begonnen en gaan slapen. Wat een dag! Zoveel gedaan en gezien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Chilliwack

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2014

Let's go to Americaaa or .... not

27 Augustus 2014

Twee dagen in 1

26 Augustus 2014

Beautiful beach day

25 Augustus 2014

Cinemaaaaa

24 Augustus 2014

Shoppen en voetballen
Anne

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 5352

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: