We owned the night - Reisverslag uit Granville Island, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu We owned the night - Reisverslag uit Granville Island, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

We owned the night

Blijf op de hoogte en volg Anne

15 Augustus 2014 | Canada, Granville Island

Goedemorgen!

Wat een dag gisteren! Het begon heel rustig omdat Cheyenne moest werken dus ik kon lekker niks doen. Heb mijn spullen vast een beetje ingepakt en vraag me nu al af hoe ik alles mee naar huis ga krijgen....

Toen Cheyenne terug was van werk zijn we ons klaar gaan maken voor een avondje uit. We hadden een tafel gereserveerd bij Society. Een heel erg meisjes achtige club. Je serveerde je popcorn en aardbeienmojitos met suikerspin er boven op. Zie de foto! Omdat we er nog waren met Happy Hour hadden we geluk, het eten en drinken wat wij hadden was voor de helft van de prijs.

Twee vrienden van Cheyenne gingen met ons mee naar the blarney stone, een irisch pub. Je moet geen dubbele long island bestellen. Dat is echt te lekker maar er zit zoveel alcohol in! Die avond zou er een live band spelen. Ze maakte er een echt feestje van. Probeer eens wat Ierse muziek Erik? Ik heb een foto van iemands kont, gedanst met een Canadese jongen en lol gemaakt. Een geweldige avond!

Laatste skytrain terug, koud en moe. Taxi naar huis genomen en meteen door naar bed. O, wat was ik moe!