Beach, bowling and beer - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Beach, bowling and beer - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Beach, bowling and beer

Blijf op de hoogte en volg Anne

23 Augustus 2014 | Canada, Chilliwack

Het is hier heerlijk weer! Even om jullie allemaal in Nederland te plagen.. Gisteren avond was het om 21:00 nog 24 graden:)

Ik ben met Savannah naar een lake geweest. Erg leuk, het leek een beetje op busloo maar veel groter. Het water was wel net zo vies als busloo is. We hebben boekjes gelezen, gepraat en gegeten. Erg gezellig.

Becky belde of we 's avonds mee wouden uit eten. Uiteindelijk zijn we met ze allen gaan uit eten. Daarna zouden we gaan bowlen maar toen we daar aankwamen bleek de bowling dicht te zijn. Het zag er wel heel erg grappig uit. Super kleine ballen en de kegels waren ook niet normaal. Ze hebben ons een gratis spel aangeboden dus we gaan zeker nog wel een keer terug.