Party in the park - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Party in the park - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Party in the park

Blijf op de hoogte en volg Anne

22 Augustus 2014 | Canada, Chilliwack

Weer heb ik weinig te vertellen over vandaag. Er gebeurt de laatste tijd weinig hier behalve mijn tripje naar Nicole dan. Vanmorgen naar de sportschool geweest en daarna naar het zwembad/de sauna. Heerlijk in de ochtend even zwemmen na het sporten.

Lunch gehaald bij Save on en een aflevering Breaking Bad gekeken. Mijn Engels begint aardig goed te worden.

Savannah heeft me meegenomen om te gaan winkelen, tenminste dat dacht ik. We zouden van 3-5 winkelen en dan zou ze aan het werk gaan. Blijkt er in heel Chilliwack, het dorp, niet 1 winkel te zijn waar ze mijn kledingstijl verkopen. Uiteindelijk zijn we maar ergens wat gaan drinken waar ik een heerlijke warme chocolademelk heb gehad. Lopend naar huis, muziekje op en zon in je rug, heerlijk!

's Avond hebben wij mijn VISA voor the USA aangevraagd. We weten niet zeker of we kunnen gaan maar het is de moeite waard. Het zou echt heel leuk zijn om een dagje daar heen te gaan. Daarna naar Party in the Park. Het bleek een festival te zijn waar plaatselijke bandjes spelen en overal stonden kraampjes. Leuk als je daar allemaal mensen kent. Het weer is hier trouwens heerlijk, zonnetje maar niet veel te warm om iets te doen. Ik hoop dat we morgen naar een lake gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Chilliwack

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2014

Let's go to Americaaa or .... not

27 Augustus 2014

Twee dagen in 1

26 Augustus 2014

Beautiful beach day

25 Augustus 2014

Cinemaaaaa

24 Augustus 2014

Shoppen en voetballen
Anne

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 5349

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: