Vancouver to Chilliwack - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Vancouver to Chilliwack - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Vancouver to Chilliwack

Blijf op de hoogte en volg Anne

16 Augustus 2014 | Canada, Chilliwack

Overal, werkelijk overal liggen spullen van mij verspreid en die spullen moest ik allemaal bij elkaar gaan zoeken. Leo zou mij om 12:30 op komen halen om naar Chilliwack te gaan. Tegen de tijd dat hij er is heb ik alles gepakt, gedoucht en gegeten. Op naar Chilliwack.

Daar aangekomen blijkt alleen Savannah thuis te zijn die druk bezig is met van alles. We gaan vandaag dus niks doen. Opzich wel lekker na zoveel dagen achter elkaar veel doen. Halverwege komt Johan thuis. Verder hebben we weinig gedaan. We zijn naar future shop, de supermarkt en naar de greyhound gegaan. Ik heb mijn ticket naar Kelowna!

Ik heb in de avond samen met Johan een film gekeken en ben gaan slapen. Zo ontzettend moe van alle dingen die we hebben gedaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Chilliwack

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2014

Let's go to Americaaa or .... not

27 Augustus 2014

Twee dagen in 1

26 Augustus 2014

Beautiful beach day

25 Augustus 2014

Cinemaaaaa

24 Augustus 2014

Shoppen en voetballen
Anne

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 5333

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: