I am still alive! - Reisverslag uit Port Mann, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu I am still alive! - Reisverslag uit Port Mann, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

I am still alive!

Blijf op de hoogte en volg Anne

14 Augustus 2014 | Canada, Port Mann

Gisteren had ik echt geen energie meer om mijn blog te schrijven dus doe ik het vanmorgen maar even. Cheyenne moest werken gisteren dus ik stond er alleen voor. Shoppen dus! Maar.... Het winkelcentrum is erg groot. Na een aantal winkels was ik al verdwaald. Dat begon al goed.. Elke keer als ik dacht te weten waar ik was, stond ik weer op het foodcourt. Al met al heb ik het overleefd.. Ik ben nog even downtown geweest om een broek van Hollister te kopen en toen onderweg naar huis. We zouden naar de bioscoop gaan maar omdat we zo moe waren hebben we ons eigen bioscoop gemaakt. White chicks, chips, cookies en chocolade. Lachen gieren brullen.. Niet echt veel gebeurt maar nu hebben jullie in ieder geval een update gehad. Van vandaag maak ik geen blog die komt later wel omdat we gaan stappen.

Hoe is het daar? :)