Canada tour Day 3: Casino/bowling - Reisverslag uit Port Mann, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Canada tour Day 3: Casino/bowling - Reisverslag uit Port Mann, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Canada tour Day 3: Casino/bowling

Blijf op de hoogte en volg Anne

13 Augustus 2014 | Canada, Port Mann

Om 7:00 uur ging de wekker om een plan te maken. We zijn totaal uitgeput maar zouden vandaag afspreken met Meagan. Oorspronkelijk zouden we naar PNE playland gaan wat een attractiepark is maar dit hebben we veranderd omdat het regende.
Met de skytrain zijn we weer downtown gegaan richting het casino. Je raadt het al, iedereen won geld behalve ik:( daar gingen mijn $25! Het casino was super groot en het was in een hotel. Meagan weer zien na ongeveer zes jaar was ook geweldig. We hebben lunch gegeten, mijn eerste giga grote Canadese burger en zijn naar de bowling gegaan. Als bowlen zo populair was in NL zou ik een baan moeten beginnen want het was me toch druk! We hebben twee spelletjes gespeeld (die ik beide heb gewonnen:)
Meagan heeft ons weer op de skytrain gezet en we zijn wezen winkelen. Heel erg want in de hele Hollister winkel was sale! Te stoer maar slecht voor de portemonnee..
Omdat we al vaak laat thuis waren hebben we ons bioscoop bezoekje verzet naar morgen. Uiteindelijk gingen we eten om 22:00 uur en hebben onze nagels gedaan en een film gekeken. Alweer laat geworden vandaag. Ik word met de dag meer moe en mijn voeten doen super veel pijn. Hopelijk gaat dat snel over. Morgen ga ik alleen op pad, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik verdwaal.....