Canada tour Day 2: Chinatown/Gastown - Reisverslag uit Port Mann, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Canada tour Day 2: Chinatown/Gastown - Reisverslag uit Port Mann, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Canada tour Day 2: Chinatown/Gastown

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 Augustus 2014 | Canada, Port Mann

Het is alweer avond nummer drie hier. Alles gaat razend snel.. Vanmorgen was ik alweer vroeg op, niks voor mij maar dat komt nog steeds door de jetlag. We hebben toast gegeten en namen de bus richting Chinatown. Daar aangekomen zijn we naar een Chinese tuin geweest met traditionele huisjes. We hebben ongeveer heel Chinatown twee keer gezien omdat we een beetje verdwaalde..

Van Chinatown zijn we naar Gastown gegaan. Hier zijn veel verschillende pubs te vinden en een klok die op stoom loopt. We zijn er snel doorheen gelopen omdat er veel zwervers waren. Next stop: Canada place. Hier stond het olympisch vuur met de winterspelen en toevallig lag er een cruise schip. We namen de Seabus naar North Vancouver om naar Lynn Valley te gaan. Eerst nog even een giga cola gehaald bij de Mac voor $1! Dat moeten ze in Nederland ook maar gaan doen:) We zijn naar een suspension bridge geweest wat ik natuurlijk weer doodeng vond omdat het aan alle kanten bewoog. Hoge bomen, watervallen en heel veel trappen. Mijn voeten zijn helemaal rood en doen vreselijk pijn maar ik heb het overleefd.

We zijn voor het avondeten bij de opa en oma van Cheyenne geweest. Ze waren super vriendelijk en gastvrij. Een zwembad in de tuin en heerlijk eten, wat wil je nog meer? De infrastructuur hier is heel goed. Je kan overal komen met de metro (skytrain) of een bus. Zo zijn we ook terug gegaan. Onderweg nog even snel wat chips en chocolate chip cookies gekocht en we konden weer door! Ik hoop dat ik morgen ochtend iets langer kan slapen. Als het goed is ontmoeten we Meagan in een pretpark. Ik ben benieuwd!

Ps: ik heb een aantal foto's gepost.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Port Mann

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2014

Let's go to Americaaa or .... not

27 Augustus 2014

Twee dagen in 1

26 Augustus 2014

Beautiful beach day

25 Augustus 2014

Cinemaaaaa

24 Augustus 2014

Shoppen en voetballen
Anne

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 5342

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: