Canada tour Day 2: Chinatown/Gastown - Reisverslag uit Port Mann, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu Canada tour Day 2: Chinatown/Gastown - Reisverslag uit Port Mann, Canada van Anne Bergenhenegouwen - WaarBenJij.nu

Canada tour Day 2: Chinatown/Gastown

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 Augustus 2014 | Canada, Port Mann

Het is alweer avond nummer drie hier. Alles gaat razend snel.. Vanmorgen was ik alweer vroeg op, niks voor mij maar dat komt nog steeds door de jetlag. We hebben toast gegeten en namen de bus richting Chinatown. Daar aangekomen zijn we naar een Chinese tuin geweest met traditionele huisjes. We hebben ongeveer heel Chinatown twee keer gezien omdat we een beetje verdwaalde..

Van Chinatown zijn we naar Gastown gegaan. Hier zijn veel verschillende pubs te vinden en een klok die op stoom loopt. We zijn er snel doorheen gelopen omdat er veel zwervers waren. Next stop: Canada place. Hier stond het olympisch vuur met de winterspelen en toevallig lag er een cruise schip. We namen de Seabus naar North Vancouver om naar Lynn Valley te gaan. Eerst nog even een giga cola gehaald bij de Mac voor $1! Dat moeten ze in Nederland ook maar gaan doen:) We zijn naar een suspension bridge geweest wat ik natuurlijk weer doodeng vond omdat het aan alle kanten bewoog. Hoge bomen, watervallen en heel veel trappen. Mijn voeten zijn helemaal rood en doen vreselijk pijn maar ik heb het overleefd.

We zijn voor het avondeten bij de opa en oma van Cheyenne geweest. Ze waren super vriendelijk en gastvrij. Een zwembad in de tuin en heerlijk eten, wat wil je nog meer? De infrastructuur hier is heel goed. Je kan overal komen met de metro (skytrain) of een bus. Zo zijn we ook terug gegaan. Onderweg nog even snel wat chips en chocolate chip cookies gekocht en we konden weer door! Ik hoop dat ik morgen ochtend iets langer kan slapen. Als het goed is ontmoeten we Meagan in een pretpark. Ik ben benieuwd!

Ps: ik heb een aantal foto's gepost.